top of page
Search
Writer's pictureMUHAMMED NUR KARABULUT

Tema 4 - Sport

De cand ma stiu , mergeam la diferite cursuri de ⁚ inot , baschet , karate , sport in aer liber dar in special ceea ce ma atras pe mine ca si ocupatie au fost orele de inot !

De si in prima faza trebuia sa stiu cum sa inot , intr-o ora de inot trebuia sa imi tin respiratia si nu stiam cum fara sa ma tin de nas ! Profesorul vazand ca aceasta greseala ma trage de o parte si imi explica cum ar trebuii sa imi tin respiratia fara sa ma tin de nas ,

Eu ca si orice copil am inceput sa ma panichez si sa plang pentru ca eu credeam ca ma inec daca nu ma tin de nas , profesorul dandu-mi curaj mi a spus ca voi reusii ! In cele din urma Imi spunea ca nu ma va lasa sa plec acasa fara sa incerc macarf odata sa bag sub apa fara sa ma tin de nas ! Si asa a fost in final m-am bagat fara sa ma tin de nas sub apa !

De atunci am inceput sa inot singur si sa am o mica performanta in asta !


4 views0 comments

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page